Ref.
Cerco
Tipus
A
Habitacions
Preu

Intermediació

RENT-IT desenvolupa totes les activitats necessàries per a la comercialització d'immobles industrials, logístics i comercials en lloguer o venda.

Publicitat
Publicació  d'immobles a la pàgina web de RENT-IT i portals immobiliaris especialitzats en el sector: Habitaclia, Fotocasa, YaEncontré, Milanuncios... així com instal·lació de rètols en els immobles.
Gestió de la base de dades propia
RENT-IT disposa d'un llistat de demandants actualitzat que creua amb els immobles disponibles. D'aquesta forma i juntament amb les trucades diàries entrants, REN-IT realitza les visites.
Selecció de l'arrendatari
RENT-IT analitza la solvència dels possibles arrendataris per a la seva selecció.
Seguiment
RENT-IT notifica per correu electrònic les visites que es realitzen als immobles, informa dels possibles clients interessats i actualitza periòdicament la cartera d'immobles.
Negociació
Siempre de acuerdo con las directrices de la propiedad, RENT-IT lleva a cabo la negociación de las condiciones del contrato, Sempre d'acord amb les directrius de la propietat, RENT-IT duu a terme la negociació de les condicions del contracte, gestionant tota la documentació necessària i acompanyant en el moment de signar.
Publicidad
Inserción de anuncios en la página web de RENT-IT, páginas web externas (segundamano, inmogeo, etc.) e instalación de cartelería en la misma finca. RENT-IT tiene acceso a grupos inversores con larga trayectoria y fuerte presencia en el sector
Gestión de la base de datos propia
RENT-IT dispone de una base de datos propia que cruza las demandas y ofertas existentes entre inversionistas y propietarios.
Seguimiento
Información continuada al cliente. RENT-IT envía a la propiedad los partes de visita por correo electrónico y le informa mensualmente por teléfono del estado del proceso (número de visitas, posibles interesados, ofertas formuladas, etc.).
Negociación
Siempre de acuerdo con las directrices de la propiedad, RENT-IT lleva a cabo la negociación de las condiciones de la compraventa.
Asesoramiento
RENT-IT asesora en cuanto al contenido del contrato, gestiona toda la documentación necesaria y asiste a la firma del contrato. Los honorarios de RENT-IT se establecen en un porcentaje que abona EXCLUSIVAMENTE el vendedor.
 

Assesorament

  • Valoració d'immobles
  • Seguiment post-signa
  • Renovacions de contractes

 

Administració

RENT-IT realitza totes les actuacions pròpies de l'administració i gestió ordinària:

  • Emissió i cobrament de rebuts.
  • Revisió i actualització de la renda.
  • Manteniment i gestió de liquidació de fiances.
  • Gestió del canvi de nom + altes i baixes de subministraments
  • Interlocució amb l'arrendatari per a la resolució d'incidències.
  • Gestió del pagament d'impostos i taxes.
 

Gestió global de patrimonis

RENT-IT duu a terme la gestió global de patrimonis immobiliaris industrials, logístics i comercials.

  • Serveis d'administració.
  • Gestions de neteja i manteniment ordinaris.
  • Gestió de contractació, execució i seguiment de les reparacions necessàries: serveis de pintura, obra de paleta, sanejament, lampistería, fusteria, cristalleria, etc.
  • Gestió de contractació, execució i seguiment de les actuacions necessàries per a l'adequació a la normativa en matèria de protecció contra incendis, instal·lacions de subministraments, seguretat i salubritat, etc.
  • Obtenció de la documentació tècnica o administrativa requerida normativament per al funcionament, lloguer o compravenda d'immobles
  • Elaboració de la comptabilitat d'ingressos i despeses.
  • Liquidacions d'IVA i retencions d'IRPF.